Klacht

Omdat we streven naar optimale klantenservice, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Ook kunt u uw klacht bij ons indienen als het gekochte product niet voldoet aan de eigenschappen die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Per e-mail:
Stuur een e-mail met uw ordernummer en uw klacht naar service@phonemarket.nl. We zullen uw klacht vandaag nog in behandeling nemen en oplossen.

Schriftelijk:
U kunt uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken door een brief te sturen naar:
PhoneMarket.nl
T.a.v. de bestuurder
Burgemeester Schalijlaan 28
2908 LS Capelle aan den IJssel
Nederland

We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht te reageren. Mocht het nodig zijn om meer tijd te nemen voor onderzoek, dan zullen we u binnen 14 dagen laten weten wanneer u een antwoord kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).