11. Suggesties & klachten



11.1 Suggesties
 
Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail. PhoneMarket.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.


11.2 Klachten

Bij PhoneMarket.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service en of een product, dan horen wij dit graag. U kunt u klacht mailen naar info@phonemarket.nl. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

 
11.3 Niet tevreden?
 
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de bestuurder van PhoneMarket.nl Dit kan uitsluitend schriftelijk:

 

11.4 Nog steeds niet tevreden?

Ook dan krijgt u binnen 3 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag  waarbij PhoneMarket.nl is aangesloten. Of bezoek de website: www.sgc.nl
 
U kunt als klant ook uw klacht/geschil kwijt bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/ indien u nog steeds niet tevreden bent over de voortgang van uw klacht.