Garantie


Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. PhoneMarket garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Op al onze producten is de garantietermijn van de fabrikant van toepassing. En dit wordt natuurlijk altijd nageleefd als aan de voorwaarden van de garantie is voldaan.

De garantie komt te vervallen wanneer:

  • Er sprake is van schade door ongelukken of rampen, zoals brand, overstromingen, aardbevingen, bliksem, vandalisme of diefstal.
  • De ''Warranty void if broken'' sticker worden verwijderd van een apparaat.
  • Er wijzigingen aan het product zijn aangebracht of wanneer er sprake is van materiële schade, verkeerd gebruik, reparatie door een niet-geautoriseerde dealer, verkeerd onderhoud of wanneer de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan dat het product bedoeld is.
  • Er sprake is van val-, vocht-, stoot- en/of drukschade.
  • Groot elektronica dient samen met de doos naar ons of het reparatiepunt opgestuurd te worden in geval van aanmelding voor de garantie.

Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Stuur ons dan een e-mail naar klantenservice@phonemarket.nl.

Hieronder vindt u de instructies en informatie over de reparatie van alle merken op een rij.

 

Apple

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Apple product duurt gemiddeld 14 dagen.
Apple vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Apple € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.


Huawei

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Huawei-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Huawei vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Huawei € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Samsung

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Samsung-telefoon duurt gemiddeld 7 dagen.
Samsung rekent geen verzendkosten en komt het toestel gratis bij u ophalen!
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Samsung € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Xiaomi

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Xiaomi-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Xiaomi vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Xiaomi € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Asus

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Asus apparaat duurt gemiddeld 14 dagen.
Asus voorziet de klant zelf van een label in de meeste gevallen. Op deze manier betaald te klant geen verzendkosten.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Asus € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.


Oppo

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Oppo-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Oppo vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Oppo € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Google

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Google-telefoon duurt gemiddeld 21 dagen sinds Google geen reparatiepunt in Nederland heeft.
Google vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Google € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Sony Smartphones

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Sony-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Sony vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Sony € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Sony Playstation 4

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Sony Playstation 4 duurt gemiddeld 14 dagen.
Sony vergoedt de verzendkosten bij een reparatie door u te voorzien van een verzendlabel.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Sony € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Nokia

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Nokia-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Nokia vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Nokia € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Oneplus

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Oneplus-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Oneplus vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Oneplus € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Honor

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Honor-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Honor vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Honor € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Motorola

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een Motorola-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
Motorola vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent Motorola € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

LG

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een LG-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
LG vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent LG € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.

 

Caterpillar (CAT)

Een reparatie onder de garantievoorwaarden is altijd volledig kosteloos.
Een reparatie van een CAT-telefoon duurt gemiddeld 14 dagen.
CAT vergoedt de € 6,50 verzendkosten bij een reparatie niet.
Valt je reparatie niet onder de garantie? Dan rekent CAT € 44,00 aan onderzoekskosten als je besluit je toestel niet te laten repareren.


Wilt u ons beoordelen? Wij zouden dat erg op prijs stellen!  
Door te klikken op het onderstaande afbeeldingen komt u meteen terecht op de  beoordelingspagina van PhoneMarket.nl
Alvast bedankt.


 HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial 


Klanten over PhoneMarket