Garantie & Reparatie


Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de fabrieksgarantie en wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing.



7.1 DOA-procedure

In een uitzonderlijk geval is een product bij ontvangst reeds defect (DOA, Dead On Arrival). Neem dan direct na ontvangst (binnen 24 uur) contact op met onze klantenservice via info@phonemarket.nl en meld uw klacht. U krijgt een nieuw product, en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen.

Opmerking: De fabrieksgarantie van het product doet niks af aan de wettelijke garantie.

 
7.2 Product defect binnen de garantie
 

Per merk heeft PhoneMarket.nl de reparatieprocedure voor u uitgezocht. Omdat de garantie- en reparatieafhandeling per merk verschilt, bieden wij per merk een pagina met alle benodigde informatie voor een snelle en optimale afhandeling van uw garantie/reparatie. U heeft bij alle electronica apparaten 2 jaar fabrieksgarantie. klik op volgende link drmobile en bied uw apparaat gelijk voor de garantie aan.

Opmerking: Apple iPhone en Apple iPad toestellen beschikken over 2 jaar garantie,  eerste jaar van deze garantie wordt door de Apple verleend en de tweede jaar van deze garantie wordt door de Phonemarket.nl zelf . Wij verzoeken ons klanten ons per e-mail (info@phonemarket.nl) op de hoogte te houden wanneer ze met een klacht mee te maken hebben die na het eerste jaar van de garantie plaats gaat vinden. 

7.3 Product defect buiten de garantie

Als uw product defect raakt na de gestelde garantietermijn, dan kan PhoneMarket.nl helaas niet zoveel meer voor u betekenen. Het is vaak wel mogelijk om uw product te laten repareren, maar vaak zijn hier hoge kosten aan verbonden. Weet u niet hoe lang garantietermijn van uw product is? Kijk dan op de garantiepagina van uw merk.
 

7.4 Vochtschade

Als een product beschadigingen oploopt door het gebruik ervan, dan valt dit niet binnen de garantie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan valschade en vochtschade. Vochtschade ontstaat doordat vloeistoffen in uw toestel komen en onderdelen laten corroderen of kortsluiting veroorzaken. Vochtschade is eenvoudig te zien via de ingebouwde vochtindicatoren van het toestel.

Tip: U kunt de schade beperken bij contact met vloeistoffen door het toestel direct uit te schakelen. De beste manier om het toestel te drogen is het een dag in een bakje ongekookte rijst onderdompelen. De rijst neemt het vocht op; na een dag is het toestel droog. Schakel het toestel dan pas weer in.

 
7.5 Belangrijk
 
 


  • De beste bezorgservice zit eigenlijk heel simpel in elkaar. 
  • Laat je bestelling de volgende dag gratis thuis of op je werk bezorgen.
  • Wanneer je in het weekend bestelt, heb je het dinsdag in huis. 
  • Wil je rustig in het weekend bestellen en kun je niet wachten tot je het pakketje in je handen hebt? 
  • Je kunt je bestelling natuurlijk ook ophalen in onze winkel in Rotterdam. Een kopje koffie staat klaar voor je.

CRYSTAL TECH
NANO 
LIQUID
SCREEN PROTECTOR
VOOR ALLE
SMARTPHONE EN TABLETS


  • Onzichtbare bescherming
  • Minder vingerafdrukken
  • Effectieve bescherming tegen barsten en krassen, 
  • Een krasvrij scherm behoud de waarde van uw apparaat.
  • Verbeter de hardheid van het glas tot extreem hard 9H met dit vloeistof-pantser.

MEER INFO


Wilt u ons beoordelen? Wij zouden dat erg op prijs stellen!  
Door te klikken op het onderstaande afbeeldingen komt u meteen terecht op de  beoordelingspagina van PhoneMarket.nl
Alvast bedankt.


 HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial