Klachten


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Uiteraard kunt u ook uw klacht kenbaar maken in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken:
PhoneMarket
T.a.v.: Bestuurder
Hoogstraat 117A
3011 PL Rotterdam

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

U kunt ook beroep doen op de Geschillencommissie van BeCommerce.


  • De beste bezorgservice zit eigenlijk heel simpel in elkaar. 
  • Laat je bestelling de volgende dag gratis thuis of op je werk bezorgen.
  • Wanneer je in het weekend bestelt, heb je het dinsdag in huis. 
  • Wil je rustig in het weekend bestellen en kun je niet wachten tot je het pakketje in je handen hebt? 
  • Je kunt je bestelling natuurlijk ook ophalen in onze winkel in Rotterdam. Een kopje koffie staat klaar voor je.

CRYSTAL TECH
NANO 
LIQUID
SCREEN PROTECTOR
VOOR ALLE
SMARTPHONE EN TABLETS


  • Onzichtbare bescherming
  • Minder vingerafdrukken
  • Effectieve bescherming tegen barsten en krassen, 
  • Een krasvrij scherm behoud de waarde van uw apparaat.
  • Verbeter de hardheid van het glas tot extreem hard 9H met dit vloeistof-pantser.

MEER INFO


Wilt u ons beoordelen? Wij zouden dat erg op prijs stellen!  
Door te klikken op het onderstaande afbeeldingen komt u meteen terecht op de  beoordelingspagina van PhoneMarket.nl
Alvast bedankt.


 HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial