6. Hoe kan ik bestellen

Bij bestellen via onze website heeft u altijd de keuze om uw bestelling te laten verzenden of om deze af te halen. Bestellen via de website betekent dus niet automatisch dat uw bestelling verzonden wordt.
 
Bij alle artikelen die op voorraad zijn, staat de knop ''Bestel'' afgebeeld. Indien u hierop klikt voegt u het betreffende artikel toe aan uw winkelmandje, rechtsboven op webshop pagina. Als u daarop klikt ziet u dan een scherm waarin u kunt kiezen of je verder wilt winkelen (en dus op de zelfde pagina blijft) of dat u gelijk wilt ''Afrekenen''. Indien u kiest voor "Afrekenen" kunt u nog opgeven hoeveel artikelen u wilt hebben. U kunt dan alsnog kiezen om verder te winkelen of om de bestelling af te ronden.
 
Mocht u van gedachten veranderen, dan kunt u in het overzicht heel eenvoudig artikelen weer verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken die u rechts naast het ''aantal'' ziet . Nadat u op "Afrekenen" heeft geklikt, bent u nog 1 stap verwijderd van een definitieve bestelling.
 
6.1 Afrekenen

Als u nooit eerder bij PhoneMarket.nl heeft besteld of u niet heeft geregistreerd voert u uw contact- en adresgegevens in voor de factuur-afleveradres. Op het zelfde scherm naast uw adresgegevens ziet u de beschikbare verzendmethodes. Nadat u deze gekozen heeft wordt het totaalbedrag gelijk geupdate met de verzendkosten.
Onder de verzendmethode kunt u de betaalmethode kiezen. Standaard staat deze op iDeal, maar u kunt ook kiezen om met PayPal te betalen of gebruik te maken van een overboeking vooraf of uw bestelling bij de deur afrekenen door ''Rembours'' te kiezen. U ziet nu een totaal overzicht van uw bestelling en uw persoonlijke gegevens. Zodra u klikt op "Bestelling afronden" is uw bestelling definitief en komt u terecht op de iDeal of PayPal betalingspagina.
 
 
6.2 Orderontvangstbevestiging
 
Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een orderontvangstbevestiging. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Nadat uw bestelling door ons is gecontroleerd en in behandeling is genomen ontvangt u een factuur als pdf bestand. Let op. Mocht u geen orderontvangstbevestiging ontvangen in uw mail, controleer dan de spambox van uw email. 
 
 
6.3 Factuur
 
Een factuur ontvangt u nadat uw bestelling definitief in behandeling is genomen. 
 
 
6.4 Verzendmelding
 
Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u een verzendmelding. Hierin vindt u een link waarmee u de verzendstatus kan nazien via track en trace van PostNL.
 
 
6.5 Telefonisch bestellen
 
Bij PhoneMarket.nl is helaas niet mogelijk om uw order telefonisch door te geven.